9 iulie 2007

NINONINO

NINONINO


Când era poliţia în spate ninonino
manule dă-mi împrumut un milion de dolari
pentru un an de zile şi ai parte cum ar veni vreo
douăzeci la sută adică vreun milion douăsute
şi-ţi las amanet un vapor un an de zile
Toată lumea de la el din clasă ştia că luca stă
într-o super vilă super ciumec el, ta-su e atâta,
el ta-su se înţelege şi vine unu care-l ştia pe
luca din altă parte care nu avea treabă cu clasa
lui şi nu ştiu cum a fost discuţia da ideea era că
luca după ce a fost o discuţie pula mea a zis acela
de la el din clasă că luca e ciumec că are
supervila ce super vilă mă? Ce super vilă că stă
ca mine-n bloc dintr-aia penală când era poliţia
în spate ninonino când zicea ca i-a luat ta-su şi
are vreo cinci opel tigra şi vrea să vândă patru şi
să rămână cu una şi i-a luat-o ta-su că s-a certat
cu noi ţie ce ţi-a zis filipescu cu razboinicii
ninja s-a dus el la iarbă verde cu părinţii juca
pase cu ta-su şi din copaci hăt patru luptători
ninja a apărut un duh: ce cauţi pe aici
războinicule am venit să mă lupt şi leo ne-a
îmbârligat că unchi-su are o vilă la munte şi o
dată a fost în vacanţă la el acela cu formă de
statuie când prindea vipere când era poliţia în
spate ninonino şi a strigat acela trezeşte-te dracu
spurcăciune că acum vine puffy şi te ridică la
cer şi să vezi tu atunci când nu o să mai faci faţă
cum o să faci spate
Dar de fapt ce dracu vorbi, noi aici băieşi că
m-am cam matolit.

Un comentariu:

  1. Anonim1:24 a.m.

    Zero comentarii!?/ Yoyo, Yoyo/ Iti filtrezi basina prin chiloti/ Te mirosi prin maieu/ Yoyo, Yoyo/ Romanul de mare succes/ Hauleu, baiete,scrie poesia/ Miau, miau, Yoyo/Part, part ma cheama George Yoyo/ Sunt cel mai mare poiet din Tomis, din Constanta, iau muis/ La Chiusta,Chiuste, Chiustenge mergeam/ Si pe noi, noi ne cacam/ Yoyo, Yoyo...

    RăspundețiȘtergere